BowlingFredag

Hej

Igår kväll var det bowling och jag tro faktiskt min man Fredrik kom tvåa efter Peter. Jag kom 4:a så det var väl en ok placering slog båda min storasystrar Birgitta och Cina och det kändes jätteskönt, SKÖNT! Så det kan bli mina kära systrar, och kom nu inte med någon bortförklaring att ni var skadade eller så för jag var än dock bättre så nu kommer det bli omvända roller och tilläggas bör att jag inte har varit och tränat. Det är nog bara så att jag är strået vassare. Men PUSS PÅ ER LOOOOERS!!!!!   

Nä nu har en strålande ny dag börjat och här ska vårstädas och göras fint i trädgården så nu ska jag ta fram kratta, sekatör, såg och allt som ska fram när det är vårstädning.

Ludde på väg till Farmor och farfar m ryggan värsta coola killen


Ja ha det gott så länge  pussar Anna   











Kommentarer
Postat av: Storasyster Maria

Hm hm du nämnde aldrig att jag kom 2:a.....Men det är väl inte värt att nämna alla.......:-))))Ha en bra vårstädardag själv ska jag ligga i solen och glassa.........Kram

2009-04-25 @ 11:32:23
Postat av: birgitta

Närå,har ingen skada alls. Jag var bara så jävla dålig igår. Min sämsta bowling överhuvudtaget men men det är bra att ta nya tag. Jag känner mig inte som en looser trots allt.puss puss

2009-04-25 @ 19:50:52
Postat av: Maria

Hoppas att du mår bättre gumman, du får kanske gå och vila dig lite.....Massor av pussar & kramar

2009-04-26 @ 16:02:49
Postat av: mimmi

vem kom etta då?han vägrade ju tala om placeringarna....

2009-04-27 @ 09:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0