Ensam kväll

Hej

Ikväll jobbar Fredrik över och gissa hos vem? Jo min syster Cina i Baggå men han var tvungen för dom blir aldrig klara där annars, så han skulle dit och flytspackla. Han har så mycket jobb nu så han jobbar jättemycket. Men just nu kollar jag på förlossningsprogrammet så jag lider faktiskt inte så mycket, det är ju min Onsdag. Barnen sover så det är lugnt och tyst.

Själv så håller jag fortfarande på med luddes rum, så jag har inte mycket att tillägga där. Men snart, snart så är det klart.

Ja nu ska jag titta vidare på tv så ha det gott mina bloggisänglar tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

vad sägs om fredag? jag ska jobba till kl 12.

2009-04-15 @ 21:48:35
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

ja, det kan vara skönt en stund i ensamhet framför teven.

2009-04-16 @ 18:45:18
Postat av: cina

ja han är verkligen duktig din fredrik.Å det är du med ,vacker som en sol å händig som en värsta hantverkare.Älskar dej du underbara människa.Men passa dej ,jag slår dej i bowlingen med råge

2009-04-17 @ 09:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0