Han har åkt

Hej mina kära bloggisar

Ja nu har han åkt min kära man, spänd och lite orolig men mycket glad och förväntansfull, ja han har blivit "bortrövad" av sin far och Henke (Fredriks systers man) och nu kan jag berätta var han ska, Tyskland där ska han få gå på fotbollsmatch och whiskeyprovning och äta gott, å jag ä intä bitter, jag kan ju för f-n åka till Elsas i Norberg och fika. Nä ni som sagt jag kan ta en lite finare fika där.

Nä nu sitter jag sminkad och halvt klädd ( hmm få inte en massa syndiga tankar nu) speciellt du Katrin. Närå ett STORT SKÄMT.

Nä ni har ska inte sitta och deppas nä jag ska ut och shoppa loss, handla massa onödiga saker för av shopping ska man ju må lite bättre av eller hur? Eftersom han är på nån j-a semester och får göra en massa j-a roliga saker. Nä när katten är borta dansar råttan på bordet, PAAAARTYYYYY.

Nä nu ska jag ta och göra mig iordning och sticka till mitt älskade jobb där jag kommer å sitta och svara på en massa leveransförfrågningar och annat kul som innefattar mitt roliga jobb. Å på allvar det är kul, ett givande jobb m mycket utländska kontakter so you know I pretty good at speaking english, babes.


Här är min älskade man visst är han väl snygg? Japp en riktig "cutiepay"


Nä ha´re bra pussar och kramar Anna    







Kommentarer
Postat av: katrin

Det finns ju faktiskt anledningar till varför man lätt kan få syndiga tankar..:) Skönt att han är tillbaks va!:)

2009-05-04 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0