Min sjukling!

Hej

Min lilla ludde är sjuk, 40 graders feber och hostig. Han har sovit jättedåligt inatt likaså vi men han sover ännu. Tuva är därimot på dagis, hon ville åka redan vid 7,30 så Fredrik skjutsade ner henne hon ville visa upp sin nya frilla. Hon gillar inte riktigt att vara ute och på Fredagar är dom ute hela förmiddan så då kan ni förstå hur mycket hon tycker om sin nya frippa att hon tom går på daggis en fredag då hon verkligen måste vara ute allt för att visa upp nya frippan för sina kompisar.

Nu har äntligen min skrutt kommit upp men han mår inte alls bra, han ligger nu på soffan och andas så tungt, ja ni vet hur det är när man har feber. Skulle ta ett kort på sjuklingen men batteriet till kameran måste laddas, så jag får ta det senare. Nu ska jag ta hand om min lilla sjukling

Ha det gott tusen kramar Anna

   

Kommentarer
Postat av: mimmi

Krya på dig kramar till Ludde!Trevlig helg på er alla!

2009-04-03 @ 19:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0