No time no seen!!!

Hej alla glada

Vilket vacker väder man vaknade upp till imorse. Idag är det vårstädning i garaget sen ska vi göra färdigt i Luddes rum, listerna upp till taket ska sättas upp och det måste jag tyvärr ha hjälp med plus att vi ska måla taket där garderobena stod och lägga golv där också sen ska jag städa ur och Ludde ska få flytta in, ÄNTLIGEN. Igår var vi hos fam Grahn i Norberg, dom bjöd på grillat och det var jätte smarrigt. Sen satt vi och mös i soffan och pratade till en 22-tiden.

Igår efter jobbet så planterade jag blommor ljusgula penseér och det blev kanonbra. Så fint så. Sen har vi fått en s.k grillvagn eller en bänk från Fredriks farfar när han gick bort så den har jag ställt in på altan och satt blommot och lite ljus på. Tänkte även att jag skulle ha min lilla kryddsamling där i sommar. Sen har vi även fått en skänk också den ifrån farfar Sven och den ska jag måla in nån ljus färg så jag har mycket roliga projekt här framöver.

Luddes säng är inköpt på Ikea men det var nog ett litet felköp för att den är så stor och klumpig så nu har jag kommit på en brilljant idé, vi ska byta ut den mot Fredriks gamla ungdomsäng som står på kvartsan. Den tänkte jag måla i grönt för den är svart nu. Vad tror ni, blir det inte fint? ska bara förhandla med mina svärföräldrar om dom vill ta Luddes säng.
Luddes säng är så konstig för det  är så stor ram runt sängen så när det är dax att byta till en riktig resårmadrass så blir en en jättestor glipa mot väggen inte bra!

Nä nu sak iallafall jag ut och städa i garaget,Fredrik sover ännu, får se när han kommer upp.

Ha det gott alla bloggisänglar tusen kramar Anna

Kommentarer
Postat av: katrin

Det var en jätte trevlig kväll!! Av någon konstig anledning låg herrn i huset länge i morse oxå.. hoppas det gått bra med eran städning idag! Kram!!

2009-04-18 @ 18:23:31
Postat av: birgitta

Vad duktig du är <3

2009-04-19 @ 14:44:54
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-04-19 @ 14:52:04
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0