Nu är dom äntligen hemma

Hej

Ja nu har Thailandsresenärerna bestigit svensk mark och alla var jättebruna och fina fast jag var inte avundsjuk, ja är intä bitter. Nä för våren har anlänt till oss så det är väl alldeles gudomligt härligt. Nu sitter jag på altan och bloggar och kollar ut över Melingssjön som dessvärre är istäckt men till helgen så kommer den nog skölja. Det har jag bestämt.

Barnen har fått jättefina kläder av moster Ia, Tom och pojkarna. Sen fick dom kläder av mormor och morfar så nu till sommaren har dom jättefina kläder. En stor kram till er från Tuva och Ludwig.

Ja idag har jag brespacklat Luddes rum färdigt så nu ska jag slipa imorgon om det går för Ludde såklart för han mår imte så bra än, har hosta 38,8 grader ikväll igen så vi får nog ligga och pussas i soffan imorgon, härligt härligt. Jag ska vara hemma resten av veckan det känns som om det är lika bra, Fredrik kan inte vara hemma, dom har så mycket på jobbet nu dom är och jobbar på Seco i nya byggnaden.

Men jag glömde att berätta att Tuva fått en massa pyttesmå linnen av Katrin när hon var typ miniliten, så hon har fått spetslinnen och lite andra kläder som hon får använda när hon klär ut sig för fast dom är små så är dom ändå förstora för Tuva så jag tänkte faktiskt ta fram symaskinen och så in nåra linnen så att dom sitter upp på henne. men jag kan säga att hon blev superglad och gick hela dan iklädd ett svart linne med cirklar i guld och en svart för stor kofta men hon var snygg ska ni veta. Jag ska ta ett kort och lägga ut så ni får se skönheten.
Nu är det dax att natta barnen, skriver i mer imorron

Ha det gott mina kära bloggänglar  Kramar Anna!

Get yours at SweetIM.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0