Doktorn, Renovering och Promenad!

Hej

Idag var jag upp med Ludde till farbror doktorn men det var inge fel på honom fast han fortfarnade har 39 grader lillskrutten. Ja sen när vi kom hem så brespaklade jag Luddes rum men hann inte färdigt hela rummet så jag får fortsätta när jag har tid men det kommer bli jättefint när det är färdigt. Ja sen kom min kära man hem och han tyckte faktiskt att jag hade spaklat bra, man kan säkert säga mycket om mig men händig, det är jag. Där är det inte så många tjejer som slår mig på fingrarna.

Till middag åt vi lax och tagliatelle, jättegott. Planerna var att jag och Fredrik skulle gå och styrketräna så jag åkte upp och hämtade Frida för hon skulle sitta barnvakt, men när vi väl kom hem så var kl 19 och Fredrik ringde till fagerstahallen och frågade hur länge dom hade öppet, men då var det cirkelträning 19-20.45 så det blidde ingen träning så då tog jag, Frida på oss promenadskorna och Tuva satt på sig cykelhjälmen och sen tog vi en långpromenad, jätteskönt.

Så nu sitter vi här Fredrik, Ludde, Tuva, Frida och jag och kollar på Carsfilmen, men nu ska barnen gå och sussa och jag och Frida ska kolla på Cityakuten.

Men här kommer ett sött kort på min lilla Frida




Ha det gott   Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0