Sorgens dag

¨Hej

Idag var det en sorgens dag på Seco Tools, min syster Maria har blivit uppsagd och sen vet jag att en av mina arbetskamrater också får gå. Allt känns jättetråkigt. men det kommer att gå bra med alla, det är bara att se det så positivt som man bara kan man kan nog inte förstå hur dåligt man kan må när man mister sitt jobb. Min syster Maria sa idag att det känns så jobbigt att man blivit typ "dumpad" och det känns ju inte bra att vara den som blir dumpad för det är väl så att man hellre är den som dumpar eller hur? och det kan jag nog hålla med om. Jag har tur att inte blivit dumpad. Jag har varit anställd på Seco sen aug-02 så än så länge sitter jag säkert. Ja ja nog med sorgligheter.

Idag följde jag med maria till V-ås och handlade en kanin till Elle, han fyller år söndag så han fick en för tidig födelsedagspresent. Jag själv köpte ett par jeanstights och en svart tunika som jag ska ha på mig på Fredag när vi ska bowla sen köpte jag en vitrutig skjorta till min älskling och sverige dräkter till barnen (hockey-VM börjar ju 24 April), och en rosa cykelhjälm åt Tuva och en spindelmannen ryggsäck till Lurven så alla i familjen blev glada och nöjda.

Här är lite roliga kort på barnen

Slatan, redo för dagis! tror han


Vår söta prinsessa


Och har så har vi min kärlekspresent till Fredrik som han fick i Fredags, 2 whiskeyflaskor. Dom var dock inte så dyra.


Ja nu ska jag titta på cityakuten och dricka lite te så ha det gott mina bloggisänglar, tusen kramar Anna  








Kommentarer
Postat av: mimmi

vad kul med shopping!Ska bli kul o se hur snygg du kommer att vara på bowlingen. Va in o kolla på bekräftelsen nu och det ska vara 250 spänn till...vi hörs!Kram

2009-04-20 @ 22:31:02
Postat av: katrin

Shoppade du? :) Hoppas det går bra på jobbet nu med full tid!! Kram kram!!

2009-04-21 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0