Spackling och målning

Hej

Idag är det spackling och Målning av Lurvens rum som gäller eller ja, jag har spacklat färdigt har bara bättringsspacklat så nu sitter jag här och bloggar och väntar på att det ska torka samt dricker en kopp te. Det blir nog superfint när allt blir färdigt. Och tänk att jag har fixat allt själv, fint va?

Som ni kanske märker så har jag inte bloggat så mycket för jag har inte riktigt haft tid. Igår så var vi på middag hos Vennstens vilket jag har bjöd in mig och min familj själv på, jag bestämde även materätten som blev Tortellini och moster Bittans och Anders Tortellini är helt "outstanding" Tack så mycket för en trevlig kväll och fantastiskt go mat.

Idag ska vi fira Hugo, han fyllde år i Thailand så nu ska vi dit och käka tårta, bullar och saft. Mums.
Ja sen ska vi fortsätta här hemma jag med rummet och Fredrik med altan. Sen blir det mys ikväll.

Här om dan så så målade jag Tuvas naglar och satt på små pårlor på dom men dom satt inte så bra så dom åkte bort rätt omgående men jag hann ta ett kort på creationen eller vad det nu är. Fint var det iallafall så länge det varade. 

Ja nu har det nog tirkat så jag ska in och slipa bort det sista sen målning ahh så kul det ska bli. 
Igår var föresten mor och far här och hälsade på och det var så kul.
Här kommer lite kort på allt möjligt.
Tuvas fina naglar


Här är min kära bruna fina mor Ulla


Här är min skrattande, glada och vana resenär pappa Hasse som vill åka till Maldiverna nästa gång


Här är min underbara man Fredrik som är nyklippt och visst är han snygg?!


Mina underbara barn som sitter och äter ett påskägg som dom fick av mormor och morfar.


Ha det gott mina bloggisar kramar Anna 

Kommentarer
Postat av: birgitta

tack själv för en trevlig kväll. Det var så kul att ni var här. Älskar Er

2009-04-10 @ 12:22:41
Postat av: katrin

Det kanske blir en egen firma snart, Annas måleri AB!! Du är ju så duktig!!

2009-04-10 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0