Tufsan har anlänt

Hej

Nu har Tufsan kommit hem till oss, och så söt hon är. Hon är ett vitt och svart virvelmarsvin vi var i V-ås och köpte henne. Vi köpte även andra saker jag och min mamma. Vi var på ikea och handlade mycket ljus och persienner som vi ska ha på altan för man får solen rakt i ögonen på eftermiddagen om man sitter vid bordet, ja sen inhandlade jag en 19 tums TV som vi har ute på altan och det vart så bra, ikväll satt vi där ute och kollade på cityakuten och hade tända ljus så nu njuter vi verkligen av våren och vår altan. Tänkte jag skulle lägga upp lite mer bilder men ligger nu i sängen med vår godiskille som är lite orolig han typ sätter sig upp och stirrar rakt ut och lägger sig ner när jag säger till ja jag talar alltså om Ludde. Fredrik är i duschen men nu kom han in i sovrummet och ska gå och kissa med Ludde.

Ja kul Saskia att du hittat min blogg och visst ska jag lägga upp bilder på mina kära grannar speciellt när du stod och tränade så atletiskt idag du kan väl öva på några snygga poser så jag har några snygga bilder på dig.

Japp och över till bowlingen

1:a Peter
2:a Ronne 
3:a Fredrik

Tjejklassen 

1.a Lotta (Birgittas väninna¨)
2.a Min syster Maria 
3.a Mimmi
4.a Lotta Samuelsson
5.a JAG
                                                   
Så tjejer är ni nöjda över resultatet?

Ja nu ska jag ta och sussa så puss på er alla mina bloggisar  







Kommentarer
Postat av: Frida

NEJ jag är inte nöjd med resultatet, jag skäms! puss loveyoooouou

2009-04-27 @ 23:47:33
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Lotta

Kom jag fyra? Ett mirakel. Jag kastade ju i rännan flera gånger. Men det är klart det var ju när jag bowlade den finska varianten ;) Men den finska bowlingen var kanske inte så dum ändå ;)

2009-04-28 @ 08:10:38
Postat av: birgitta

varför är det bara topp TRE på killarna, när det är topp FEM på tjejerna???????????? Konstigt eller???????????????????????????????? puss på dig

2009-04-28 @ 09:39:05
Postat av: katrin

Måste ha blivit något fel på resultatet då jag inte fanns med..

Kul med lite nytt till er härliga altan!!

2009-04-28 @ 10:42:43
Postat av: mimmi

Det får väl duga!Kram på dig!

2009-04-28 @ 22:13:31
Postat av: cina

inget med lurbohall kan jag säga puss på dej

2009-04-30 @ 07:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0