Soliga Fredag

Hej

Nu har vi ätit, och sitter nu och mumsar gorre och det är så gott. Ludde mår fortfarande inte nå bra alls, han har legat nästan hela dan, lillkorven. Jag var upp på stan och handlade mat och godis och då var min snälla syster Birgitta här och såg efter ludde, Tuva var på dagis så tusen tack syrran/moster Bittan. 

Jag har städat lite idag men det blev inte så mycket för jag var med Ludde när han inte sov. Katrin och Simon var här en stund så Tuva och Simon var ute och cyklade och lillkorven var nere och vilade i soffan och kollade på barnprogram.  Sen kl 16.30 kom älsklingen hem så vi satt och pratade Katrin, jag och Fredda. Sen stack hon hem och jag å Tufsan cyklade över till farmor och farfar med en bukett blommor som ett tack för att dom är barnvakt när vi tränar, ja visst kan vi dela upp oss men det är så roligt att vi gör nåt gemensamt och han hjälper mig och pushar mig och så är det så mycket roligare om man är två.

Imorron ska Fredrik jobba så jag ska väl vara hemma med barnen, Katrin och Simon kanske kommer över en stund. så det blir roligt.

Nä nu måste jag sluta för jag ska umgås med min familj ta hand om er tusen kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0