Vårstädning på altan!

Hej på er

hann aldrig skriva igår men jag har tänkt på en sak och det är om jag skulle ha en bloggfri dag i veckan, det skulle vara rätt skönt ibland när man inte har så mycket att skriva om. Ja, det ska bli så har jag bestämt. Men jag ska berätta lite om vad som hänt i helgen.

I går Lördag så var jag och Katrin till Ludvika och Dollarstore där handlade jag lite grejer till vår altan, vi åkte även in på Nisses i Smedjebacken där köpte jag en matta till vårat fina uterum och när vi kom hem så städade vi på altan och gjorde rent och fint och pyntade med mina nyinhandlade saker och sen grilllade vi och åt mat på altan. Farmor och farfar kom över och drack kaffe och vi umgicks tills 23-tiden så det var jättetrevligt. Ludde däremot mår fortfarande inte bra, han har 39 grader så imorron ska jag åka upp till doktorn med honom så dom får kolla upp han.

Här ligger vår sjukling ute på altan och har somnat med Nintendot i handen, lillplutten.


Idag var vi över en sväng till grannen och gratulerade dom till deras lilla Hanna, och jag fick hålla i henne och så söt hon var sen, nu blev man ju knappt nå sugen på en liten plutt till. Ja vi  får väl la se vad framtiden har att erbjuda. Ja sen började vi greja i Luddes rum. Vi ska måla hans rum i nån ljus nyans och sen ha en fondvägg i grönt med dinosaurier på, coolt som bara den. Ja ni ska få se före och efter bilder när allt är klart. Sen hjälpte Fredrik Frida att sätta upp hennes hyllor och en tavla så hon fick fint i sin lilla lägenhet. Till kvällsmat blev det Tacos och sen duschen och nu TV och mys.

Här kommer lite bilder från helgen

Visst der väl datta somrigt ut?


En iprensupp senare


Här är vår sötnos



Tusen tack
Jag måste berätta vad jag har fått, 14 jättefina BH:ar ja tänk er jag har fått en helt ny garderob med nya eller ja nästan nya behåar och all dom fick jag av min Katrin, tusen tack min älskade vän, I love you!
Men jag fick inte betala nåt så jag kanske kan jobba av dom för nåt känns det som man vill göra när man får så fina BH.ar, tvätta dina fönster kanske? 

Kolla in mina nya tuttekassar


Nu är ni väl avundsjuka?
Ja jag har då valt en perfekt kompis, ha ha,

Ha det gott 
      Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

Tycker Fredrik också att BH:arna var fina eller är innehållet finare?????????????? Puss

2009-04-05 @ 22:54:12
Postat av: katrin

Vad skulle jag göra utan er alla mina ensamma dagar?! Tycker det är så trevligt att komma över till er och vi får ju alltid mat oxå;) Hoppas mattan passade ute på altan! Kram!!

2009-04-06 @ 07:08:44
Postat av: katrin

Vad skulle jag göra utan er alla dagar jag en ensam på?! Är så trevligt att komma över till er och jag får ju alltid mat oxå:) Hoppas mattan passade på altan och att Ludde mår lite bättre!! Kram!!!!!

2009-04-06 @ 07:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0