Barn, barn, barn

Hoppelihej

Ja nu har det varit barn här i dagarna 3, Vera sov här Måndag och Tisdag och inatt ska lilla Cornelia sova här,så nu ligger dom alla tre Ludde, tuva och Cornelia här i vardagsrummet på 2 madrasser och myser. Dom har lekt då bra hela eftermiddan och kvällen.

Tre gullrumpor



Imorgon ska jag äntligen få träffa Linda och lilla Ella och det ska bli så kul, så Tuva ska vara hos Cornelia men Ludde ska följa med mamma. Så vi ska åka hem till Fam Alsén sen ska vi och äta på en chinarestaurang så gott det ska bli sen far vi hem och grattar farbror eller det blir väl morbror TOM som fyllde 42 år den 1 augusti och då var vi på Mallis.

igår kom Fredrik hem med ett par trumpinnar som han har fått av Chrille, rätt coolt att ha ett par trumpinnar från en riktig Rockstar eller ja barnen fick dem så nu kan karriären ta fart villken dag. Tack Chrille hälsar lilla trumslagarpojken Ludde. Du kanske kan lära han ett å annat? Det verkar ju funka med tandborstar och ett par stolar också eller vad säger ni? Titta själva.



Idag har även Amelie och malou varit här, har varit barnvakt så det har varit mycket nu, bjöd även fam friman på mat, sparre och körresås. Sen har jag städat Luddes och tuvas rum dammat, torkat golv och putsat fönster sen möblerade jag om i Tuvas rum så det blev riktigt fint. Det gjorde jag när Ludde var hos Erik Enarsson och storasysyter Elin var här med Tuva och Cornelia. Så jag har hunnit en massa och det känns skönt.

Nu tittar vi på filmen  "Där havet slutar" med Michelle Pheiffer, rätt ledsam film, deras barn blir kidnappad och dom återser varann efter 9 år, ja en sorgsen film.

Nu så är det natti natti snart så ha de gott och ta hand om er alla mina bloggisar..

 Sov gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack för hjälpen med barnen och den goda lunchen som du bjöd på!!Kram kram och trevlig helg!

2009-08-14 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0