HMMm vart tar tiden vägen???

Hej hopp

Ja vart tar all tid vägen?? Jag undrar om nån är och snor den! Jag hinner knappt med min blogg som jag ändå lovar men jag har tvättat, klippt gräsmattan här och klippt gräsmattan hos svärisarna och sen på eftermiddan aå var Hanna, Ivar och lilla Stella här och det var så trevligt som vanligt, Thanks Hanna Banana, min kära fika kompis. Ja sen har jag faktiskt strykit kläder så lite nytta har jag gjort, ja just det jag tömde 2 diskmaskiner och fyllde 2 och sen dammsugit och torkat golvet, hmm attans vad jag varit duktig igentligen när jag fick allt nedskrivet. Idag så hade vi också besök av grannbarnen Adde och David, Adde åt lunch här och lånade toan för att göra nr 2 och David badade och åt kvällsmat och kollade på "Bilar" tills kl 21.15 men mina barn fick korv med bröd hos Adde och David så vi har bytit barn lite huller om buller idag men det är bara kul, storpojkarna kommer så bra överens nu så då är det extra kul, speciallt när luddde och David hälller sina shorts fulla med sand därav badet.

Ja dagen har varit händelserik så nu är jag trött så nu ska jag lyfta min fina nätta stjärt ner till duschen och duscha av mig mitt äckliga svett. Skönt!

Här kommer några bilder från Mallis

Tuva och hennes kompis Julia


Barnen med varsin drink väntar på "Smiley"


kort taget av vår plutterutta vid lekparken


2 snygga bönor Svärmor Eva och jag vid scenen där underhållningen var

Son och Far i full färd med att dricka sin drink, vilket dom gjorde varje kväll



Ja mer kort och roliga filmer kommer att komma.

Kul Linda att du läser min blogg, jag visste inte det, kommer å hälsar på er innan lillan blir för stor. Puss på dig

och ha det gott alla mina glada bloggisar Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder, ni verkar ha haft det kanon.

Ha det bra min vän

Kram jenny

2009-08-11 @ 19:38:24
Postat av: Mimmi

Va kul att du är tillbaka min goa tjej!Har saknat ditt bloggande,vi får ta en grillning nån kväll,kramis!

2009-08-12 @ 20:45:22
Postat av: Mimmi

Härliga bilder glömde jag att nämna!kram igen!

2009-08-12 @ 20:46:47
Postat av: Nicke

Ja ni ser sannerligen ut att ha haft det kanon på mallis ;)

2009-08-13 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0