Mallorca, åhh så sköntttt!!!!

Hej

Nu ska jag bättre mig rejält, har haft en skön semester och har nu kommit hem från en skön, avslappnande vecka på Mallis, med en extra stor sol och 35 grader så nu kommer snart höstens mörker smygande så då kan jag ta min kopp te och min lilla vän datorn och sätta mig och blogga och hålla er uppdaterade om min HÄRLIGA liv medans Fredrik lägger sin kärlek och omsorg på heta Greta (kaminen). Men nu är klockan så mycket så nu ska vi gå och nana (sova)!!! och jag har så myckat att visa er från semestern och det tar tid att lägga upp bilder och små filmer på bloggen så det tar jag mig tid för imorgon.

Sov gott på er så syns vi imorgon, JAG LOVAR!!!

PUSSS och KRAMMM


Kommentarer
Postat av: Frida

älskade vän. vart kom den fina kommentaren ifrån? :) TACK, jag älskar dig jättemycket också. och betyder enormt mycket för mig. jag kommer alltid stå vid din sida <3 PUSS!

2009-08-10 @ 18:06:58
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0