Sista semesterdagen

Hej

Idag var det min sista arbetsdag och det känns förjävligt, jag vill inte alls börja jobba, men bara man kommer in i det så går det ju oftast bra. I dessa tider ska man vara glad för att ha ett jobb. Å jag är jättegla. Idag har jag städat igen och sen var vi över till Cornelia och hennes mamma Helena och lillesyster Elvira och sen Cornelias storebror Marcus. Vi fikade och pratade i ca 1 1/2h  det var så trevligt. Efter det så kom Terre Berre (terese Narfström hem från Stockholm och besökte oss en liten stund. Sen åkte hon med oss upp på stan där hon träffade sin mamma Gun. Sen åkte våran familj å handlade mat och en nästrimmer åt Tom Tvärtom, det behövs nog. Ska även köpa en åt min man. Ja hemma hos syster ysyter så fikade vi och pratade en stund så trevligt, barnen lekte och hade det så kul, dom har ju inte lekt på hela veckan nästan, Ludde och Elle är som lång och lerhalm. Dom kommer nog att få lika kul i tonåren om inte roligare. Aldrig osams och skrattar åt varann eller med varann hela tiden. Det är så kul att höra dem.

Ja jag måste bara berätta för er vad vår Luddekorv sa idag, jag sa åt han att han skulle sätta på sig pyjamasen och då så han: Kom då,
mamma: nä den ligger där
Ludde:  ja men hjälp mig
mamma: nä, du är stor kille och kan det själv.
Ludde: Nä det är jag inte
mamma: komigen nu
Ludde: nä nu pratar vi inte om det här nå mer
mamma: vaddå?
ludde: ja om jag är stor eller liten.

Japp så det blev mamma som klädde på sin lilla söta kille. Han har då mor sin lindad kring lillfingret.

Sist på mallis så blev det samma visa när Fredrik skulle bära honom, då sa han samma sak när Fredrik sa åt honom att du kan gå själv, du är ju 4 år, då sa han bara jag är liten pojke så pratar vi inte mer om det pappa. 
 Åhhh vår guldklimp. Han är så himla go.

Nä ni här kommer lite fina bilder från mallis



En rolig kväll vid scenen


Mitch Buchanon och Tuva snuva


Här är Smiley och Erik, ungarna älskade Smiley


Här kommer bilder av ett dom läckerheter det bjöds på, och detta är bara lite av allt som fanns att äta









Mitt favvobord, Glasssss mums.






Detta var bara en dag av alla. Tänk er vilket matparadis

Dröm nu om alla goa efterrätter och sov så gott, tusen kramar Anna  

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja där skulle man ju ha varit och ätit lite efterrätter,hoppas du/ni åt många av de härligheter som syns på bilderna!

2009-08-17 @ 14:24:49
Postat av: linda

Hoppas att fösta veckan efter semestern har gått bra!

Stor kram :-)

2009-08-21 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0