-18 Grader brr så kallt.

Hej

Tittade alldeles nyss ut på termometern och den visade hela 18 grader och vi (jag och barnen) som tänkte gå ut och leka i den underbara solen och brottas i vår stora snöhög som plogen har plogat upp. Ja så nu får vi hitta på någe annat. inomhus. Vi ska åka upp och hämta Frida senare när hon vaknat (trötter), Tuva längtar ihjäl sig. Men nu sitter hon och pysslar hon vill göra en present till Frida. Mimmi skulle titta förbi en stund, sen tänkte jag faktiskt tona håret och duscha och göra mig fräsch. Ska även toppa Tuvas hår ikväll och dom ska bada. Ja det får räcka nu, så skriver jag mer senare.

Här kommer kort på barnen som får en att längta till sommaren

Tuva Sommaren-08 hos farmor och farfar

Här är Lurven som nån sorts hippie, vilken cooling va?

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, vilka godingar dom är <3

2009-02-09 @ 12:06:54
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0