Alpint inköp

Hej
Ja som jag har skrivit tidigare så ska vi åka till Säfsen imorgon och igår provade vi utrustningen på barnen men ack vad dåligt det gick. Tuvas pjäxor är för små Luddes pjäxor som vi nyss ärvt av Elliot är för små. Så nu tänkte vi åka till Runes sport i Skinnskatteberg och inhandla lite grejor. Vill gärna ha hjälp och dom är såå himla bra och kunniga där så jag tänkte ta med mig Tuvas gamla pjäxor och skidor plus Elliots gamla skidor så får vi se vad dom kan göra, i värsta fall så får vi köpa nya pjäxor och nya skidor till Tuva men då å andra sidan kanske Ludde kan ta Tuvas gamla utrustning om inte pjäxorna är för stora. Vi har inget mätsticka hemma och när man frågar han om pjäxorna sitter bra så gör dom inte det. Han är inte så samarbetsvillig. Ja sen tänkte jag köpa hjälm åt mig sjäv och det kan jag säga det är nog säkrast med tanke på hur jag tar mig ner för backen. Sen ska jag byta glas i mina skidglasögon dom är alldeles för ljusa och jag är alldeles för ljusskygg. Sen ska vi få mat hos mor och far Spagetti och köttfärssås har jag beställt, namsigottsi.

Ja nu ska vi göra iordning oss så skriver mer senare
Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: cina

ser man på tack för att ni tittar in kram kram

2009-02-11 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0