Ännu en dag gryr

Hej!

Nu har vi ätit frukost, och jag ska snart skjutsa ner våra barn på dagis. Sen ska jag vidare till min terapeut. min man ska sitta på firman efter lunch för hans mor och far ska åka till Trångsviken, Fredrik brukar vanligtvis vara ute och jobba alltså vara ute och kakla badrum och dyl. Men idag blir det kontorstjänst så jag tänkte faktiskt åka och fika med honom efter lunch. Tänkte även hinna helghandla innan jag ska hämta barnen.  Vi får se om jag hinner det innan annars får dom följa med och handla. Nä nu ska vi göra iorning oss.

Ha det gott så länge.
Kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Wera

Kom ihåg stressa inte.... ta med barnen och ta en varsin vagn så låter du dem hjälpa dig att hämta grejer.. De flesta barnen tycker att det är jättekul att få hjälpa till....Ha det bra kramar

2009-02-05 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0