Äntligen hemma

Hej

Nu har vi kommit hem efter en lyckad shopping tur och jag har handlat många fina kläder så jag blir fin på Måndag när jag ska börja jobba, det ska bli så kul. Vi har ju haft en omorganisation på vår avd ganska stor faktiskt och den medförde flytt av bord och jag har absolut den sämsta platsen men så är det när man inte är där och kan hugga en plats men det gör inte så mycket jag har bra arbetskamrater. Så på Måndag ska jag pynta och göra iordning på min plats och det ska bli så kul. Jag faktiskt längtar till mitt jobb. Fast jag kommer bara att jobba 1,5 h och jag tycker det är lite väl lite men min terapeut tycker att jag ska börja lugnt och bara känna av, så jag lyssnar på henne.Utöver mina 1,5 h så tänkte jag äta lunch på jobbet för det är skönt att slippa laga mat och äta själv när jag kommer hem från jobbet.

Ja nu ska jag upp och äta mat, Lax och potatis med kall sås och sen mitt låtsasvin (Loka) jammi.
Måste bara skryta lite om min älskade dotter Tuva, hon är helt fantastisk att ha med att handla hon bara följer efter mig går bort en bit och kollar på lite kläder och andra grejer hon är sååå härlig. Idag köpte hon ett halsband, ett pysselset. En Hello Kitty kamera med godis i, liten magnet piltavla och sen en pyjamas till hennes docka. Jag kom på en jättebra idé i julas, jo att det är mycket billigare att köpa riktiga bäbiskläder på ex H&M stl 50 super om man har en stor docka vill säga. Riktiga dockkläder är superdyrt så jag, geniet kom på den brillanta idén. Annabelle funkar jättebra för dessa kläder då den stora dockan för det finns 2 storlekar på Annabelle. 

Nu ska jag in och duscha och sen blir det melodifestivalen och myskväll. Vill lägga ut bilder på mina nya kläder men jag måste vila min arm för jag känner att shopping inte det bästa för en bruten arm, tur att jag hade mina packåsnor med mig bestående av min kära mor och kära syster Maria. Dom var kanon, tackar.

Ha det gott, många kramar Anna Smileys

Kommentarer
Postat av: Maria

Det var en jättemysig dag, Tuva är ju så "lillgammal" hon är ju helt fantastisk att ha med och shoppa. Supergo är hon verkligen, man får verkligen "shoppingtips" av henne. Hi hi hi. Ja att få vara med sin syster i omklädningshytten var verkligen en upplevelse dra av och dra på, knäppa byxor mm. Plus att få äran att bära ALLA kassar, jag undrar nu vilken som är "shoppoholic"....inte jag......Tack för en rolig dag!!!!!

2009-03-01 @ 10:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0