Bakslag

hej

nu känns allt så himla jobbigt, oron och ångesten är tillbaka men det kanske inte är så konstigt med tanke på min brutna arm. nu är jag så handikappad, jag som nyss började se en ljusning sen kom detta. jag vill bara ta bort smärtan ur armen och börja använda den som vanligt. jag är faktiskt riktigt förbannad. men det är väl en till prövning jag måste ta mig ur. jag tänker också på hur allt det praktiska ska lösa sig, jag kan inte ens fixa håret och duscha är också kruxigt.


det gör så ont i min själ det smärtar så otroligt, jag vill inte det här det gör så ont, så ont. så ont. jag vill bara lyfta telefonen ringa till psykakuten och få bekräftelse på att det kan bli så här igen när något sånt här händer. jag vill bara att det ska bli bra igen så jag kan börja arbete igen. tårarna bara rinner hela tiden, jag är så gråtmild. barnen tittar på mig så osäkert, dom vet ju inte hur dom ska göra eller inte göra. jag vill bara ge dom den trygghet dom behöver och förtjänar. jag vill inte att dom ska se mig så här gråtande hela tiden. jag vill vara lycklig NU. jag låter inte detta slå ner mig så jag måste börja tänka positivt. jag har mina barn och min man plus släkten och mimmi m familj och katrin m familj.


En låt av håkan hellström "ramlar" ha,ha kul va?
 

Ha det gott kramar anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

Dina barn har TRYGGHET, det vet jag. Du fär gråta när det gör ont i både själ och arm. <3

2009-02-22 @ 12:54:51
Postat av: cina

tänk att det går över så kanske allt blir lättare.älskar dej

2009-02-22 @ 13:42:13
Postat av: Mimmi

jag förstår att det känns tungt nu Anna men det kommer att vända,pussar från oss!





































2009-02-22 @ 14:12:33
Postat av: Maria

Det är kanske bra att du är förbannad som du skriver det kanske stärker dig, du har verkligen otur, men om man ska se lite posetivt på det hela håller jag med Mimmi´s förra kommentar-Att fortsätta plocka godis till barnen med bruten arm det säger inte lite....Häng i bara så blir det bättre.Tänker på dig.Kram

2009-02-22 @ 15:14:48
Postat av: Jenny

Vilken otur du har gumman! Lider så med dig men vet att du klarar detta, du är ju envis som en åsna.....Plockar godis med bruten arm??!! säger väll allt!!!

Tänker på dig min vän

Kram på dig

2009-02-22 @ 20:12:48
Postat av: Frida

Nu rinner tårarna för mig igen. jag blir så förbannad att livet är så orättvist ibland. Men Anna, du kommer klara det här. det måste du, du måste bli kurrant snart. för vi kom ju överrens om att vi ska bli gravida ihop om två år, haha. jag ska bara hitta en karl först och hjälpa dig att övertala fredda. Jag älskar dig!

2009-02-22 @ 20:55:48
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0