Barnen leker

Hej

idag har barnen lekt hela dagen, tuva har lekt med amelie och malou medans ludde var med pappa på firman och tvättade bilen sen hämtade dom mig hos mimmi men tuva blev kvar hos frimans och lekte vidare. sen väl hemma ringde erik olsson mamma jenny och frågade om pojkarna kunde leka, så erik kom hit och dom lekte med bilar och kollade på turtles och åt äpple och myste med varann. sen skjutsade vi hem erik vid en halv fem tiden och hämtade hem tuva sen duschade dom och åt kvällsmat. sen vart det bingen och fredrik åkte och köpte lite bröd och yougart. och när fredrik kom hem med yougarten så ville båda ha lite yougart, så det vart lite extra kvällsfrulle men nu äntligen sover dom, älsklingarna.

här kommer lite kort från idag

här är luddes bästis erik olsson och han är i tokartagen


ludde tokar också sig


här sitter killarna och kollar på film ock mumsar äpple


sen kvällsfrulle för mina älsklingar


nu ska vi mysa så sov gott, många tusen kramar på er min bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Frida

ditt sällskap räcker gott och väl. om du har tråkigt idag, så är vi i lägenheten och grejar, det är bara komma om du har lust. Puss!

2009-02-23 @ 12:14:42
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag förstår om det är jobbigt nu men jag vet att du tar dig igenom detta. Du har ju som du skriver med blivit lite starkare med tiden och det är bra. Du är en riktig fighter det vet jag och försök att plocka fram henne. Hon finns där det vet jag. Du får låta Fredrik och barnen pyssla om dig extra mycket nu. (Men det vet jag att de gör dom redan). Och hoppas att ni får en mysig stund med en filmtajm....Tänker på dig gumman Massor av bamsekramar!!!

2009-02-23 @ 12:41:47
Postat av: Ullis

Hej Anna,



Har följt din blogg en tid nu och sett dina framgångar, det är härligt!! Motgångar och bakslag tillhär oxå livet MEN det är av dom vi växer. Det är helt OK att känna sig deppig, ledsen det är oxå känslor men fastna inte i dom. som många skriver du är en fighter kom igen nu ta i en rond till kämpa kämpa... Hitta små små stunder av lycka. Sänder dig positiv energi och tankar. Kramar i massor Ullis :O)

2009-02-24 @ 10:52:41
Postat av: Mimmi

Tänker på dig ständigt.

2009-02-24 @ 17:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0