Barnvakt

Hej

Idag ska jag vara barnvakt åt Ossian, Mimmi ska till tandläkaren så han, Ludwig och jag ska kampera ihop en stund så det ska bli kul att mysa med en liten korv. Jag själv har blivit lite besatt av små bäbisar ja ja nu är ju inte Ossi en liten bäbis men han är ju ändå liten och go fast han är lite över året. Jo alltså jag skulle vilja ha en till bäbis men absolut inte nu för först ska jag bli kurrant, men sen kanske jag inte alls vill ha ja ja hursomhelst måste jag isåfall övertala Fredrik.
Nu ska Tuva till IP och åka skridskor med Granngården och Ludwig ville stanna hemma och det är kul för då får jag sällis för nästa vecka börjar jag jobba så då blir det dagis så då kan han få vara hemma och mysa dom få dagar det är kvar.

Här kommer ett kort från Säfsen

Här är hela kogänget och grillar korv!


Nu ska jag och Tuva packa matsäcken sen måste vi åka
Ta hand om er, kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0