Besök hela dan!

Hej

Jag har inte fått bloggat på hela dan och det känns inte bra. Varför jag inte har bloggat beror på att jag har haft främmande exakt hela dan från 10.20 då kom Ossian som jag tog hand om sen har det bara rullat på och med Mimmi och Kalle dom avlöstes med min mor och far som avlöstes av min syster Birgitta och min svåger Anders japp så sammanlagt har jag haft besök i ca 7 timmar men jag har faktiskt  hunnit ringa och beställt sista vaccination sprutan (Twinrix) till oss i familjen för det är lika bra att ta den sista så då har vi skydd många år framöver jag beställde även till mor och far. Sen hann jag även avboka resan och väntar nu bara på mitt sjukintyg sen ska jag skicka in det sen får vi massor av pengar tillbaka ahh det känns skönt. Vi sticker till mallis i sommar för dom pengarna, sen tror jag vi ska unna oss en systemkamera för att kompensera våran resa och efter allt elände som hänt sista tiden, tycker inte ni vi är värda det?  Jag tolererar inte ett NEJ. Så håll bara med mig. Nä ni ska vi sticka till fam Friman och käka mat och umgås bara jag får Ludde att sluta spela nintendo. Förresten så har nintendoligan utökats under vår weekend


Här sitter 4 trötta men ändå nintendosugan barn

Ludwig,Vera,Alma och Tuva spelar Super Mario Bros


Ha det gott så länge kramar Anna


Kommentarer
Postat av: mimmi

Tack för en super mysig kväll, här följer världens bästa sång eller bäs tär den då du sjunger den,

Hämä hämä häkki

kiipes langalle

sade tuli rankka hämä häkin vei

aurinko armas kuivas satehen

Hämä hämä häkki kiipes uudelleen.

Puss o kram/Mimmi

2009-02-17 @ 21:03:19
Postat av: birgitta

ok, du är väl värd en kamera då. Törs inte säga emot hahaha. Tack för fikat, jag saknade semlorna men men.

2009-02-17 @ 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0