Bra kommenterat!

Hej
Jag vill säga till mina systrar och min systerdotter om att det är kul med era inlägg och syster Maria jag itog inte illa upp av frågan, den ledde ju till ett för mig intressant inlägg. Så det är lugnt syster yster. I love you all.

Mina ungar är helt tokiga nu så jag ska gå och hjälpa Fredrik!

Här kommer ett litet kort på två av mina systrar Maria och Catarina plus fullt av syskonbarn och mina två egna
visst är dom fina min kära familj <3



Julafton 2008 hemma hos mina älskade föräldrar

Ta hand om er tusen pussar Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-02 @ 20:48:19
Postat av: Nicke

När kommer hyllningsinlägget om ditt bästa syskonbarn då? hehe

2009-02-02 @ 21:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0