Chockladbollar

Hej hopp!

Nu har min syster varit här med sina två galningar men vi fick kvar en tokfrans Elliot och Ludde och han sitter nu vid köksbordet och leker med massa olika gubbar Batman och Turtles. Tuva är inne på Bolibompawebben hennes favorit. Själv sitter jag och bloggar och slänger ett öga då och då på Animal Planet, det kan verkligen vara intressant ibland. Vi har inte varit ut en gång idag men det känns ändå skönt kanske jag skulle ta en promenad ikväll eller rent av gå och simma. Men att gå ut och gå själv på kvällen lockar inte så mycket precis, I don´t like it, kan ju fråga nån, kanske svärmor. Ja vi får se.

Nu handlar det om elefanter på Tv och det för tankarna till Thailand dit vi ska åka i Mars men nu efter det som hänt mig så vet jag inte om jag vill eller klarar av det, för det är ju iallafall 10-11 timmar i ett flyg och 2 v borta på andra sidan jordklotet, vi har inte bestämt oss ännu. Ska ringa Ving och höra hur man gör för ett läkarintyg får jag det har min läkare sagt så det är bra. Så jag måste bara veta hur lång tid innan man måste avboka. Om vi inte skulle åka så bokar vi om resan och åker kanske till Mallis i sommar. Hur skulle ni göra? Ja det krävs en funderare.

På tal om Chockladbollar. Det började med pannkakor till lunch och sen gjorde vi en tallrik med chockladbollar som alla fyra bokstavligen moffade i sig och det gick på typ 5 min sen var fatet tomt man hann inte ens få med en enda. men det gör inte så mycket dom var ju så duktiga att göra dom själv så då ska dom väl äta dom själv också.


Här är deras magar fulla. Fatet är tomt och dom är glada.

Hjälp höll på att glömma det är tisdag och Tuva har dans men Fredrik ringde, han var på väg hem så han kom hem och han skjutsade henne. Vilken tur för hade vi missat dansen hade vi haft en förkrossad Tuva hemma.
Nä nu kom Fredrik så nu ska vi umgås, skriver mer ikväll.

Ta hand om er, tusen pussar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0