Denna mystiska kärlek

Hej

Min man har i många år haft en s.k älskarinna, ja jag har ju vetat om henne hela tiden och det har ju inte stört mig så himla mycket. Han vill ju gärna träffa henne varje dag och flera gånger, mycket på kvällarna. Men det som kan vara lite jobbigt är när jag och hon ska umgås då slår svartsjukan till och han vill gärna övervaka oss och kolla så just jag uppför mig rätt, han kan inte riktikt släppa in mig i deras förhållande. Han älskar också att serva henne med s.k  "mat". Det är nästan så han servar henne mer än mig men jag kan inte riktigt jämföra mig med henne heller, jag må hända ger kärlek  och passion medan hon står för värmen och hettan. Ja det är vår kära kamin, vi kallar henne Contura.



Nä nu ska vi åka och hämta barnen hos min syster Maria

Ta hand om er, tusen pussar och kramar Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

jadu anna,ibland undrar jag vad du får alla dina tankar ifrån. hoppas att ni löser ert kärleksgnabb tillsammans med contura. tänker på dig kram

2009-02-04 @ 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0