Deras Guldkund= Guldbonus

Hej

Nu är etapp på Let´s dance avklarad så nu är det bara att rösta, själv tycker jag att Laila, Morgan är bäst. Ludde röstar på Starke Mannen (magnus). Ja det är kul att se på dom. Själv är jag lycklig, en liten rolig sak inträffade ikväll faktisk. Jag har fått 1050 kr i bonus från H&M och brevet har legat här hemma i några dagar så jag öppnade ikväll, jag trodde det var reklam tur att jag inte slängde det. Så nu tänkte jag dra med familjen på en tripp till eskilstuna kanske har aldrig varit till Tuna Park shopping center. Det tycker jag vore kul allafall undrar om resten av familjen tycker det.



Ha det gott, det ska jag ha kramar Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0