Doktorn idag

Hej

Hinner inte skriva så mycket, ska skjutsa barnen till dagis och vidare till min läkare och sen även till min terapeut så min förmiddag är räddad. Sen ska jag ringa och höra om min bloggdesigns expert är tillgänglig, jag är ju inte riktigt nöjd ännu, har lite småsaker jag vill ändra/lägga till.

Jo Wera jag hottade upp mig lite på kortet för att vara lite snyggare, eller jag kanske bara var mig olik och inte såå snygg eller? men föresten tillbaks till din fråga jo det är nya förbättrade Anna. Kul att du läser, det är så roligt. Kommentera gärna. Kram på dig!

Ja nu blir det skit stressigt ska vara på dagis kl 9.30 och vi är inte ens påklädda bra va? så nu blir det rusning.

Ta hand om er, Tusen pussar Anna


Kommentarer
Postat av: Nicke

Hmm så moster Anna har skaffat blogg?? ska bli intressant att följa! :) sköt om er så hörs vi snart

2009-02-02 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0