Ett besök hos Frisören

Hej

Nu ska vi snart göra i ordning oss för att åka och klippa Fredrik. Han ska snygga tills sig inför helgens aktiviteter, vi ska nämligen åka till Säfsen med mina svärföräldrar och familjen Holmedahl (Fredriks syster m. familj). Vi ska slänga oss utför branten hmm eller jag och barnen ska nog slänga oss utför barnbacken i hiskelig fart. Fartdåre som man är. 
Japp sen ska vi umgås och äta middag däri mellan. Ja ha en trevlig helg helt enkelt. Nä nu tror jag vi ska klä på oss jag och barnen och ta en promenad till Familjen Friman. Lägger ut resultatet på fredriks frippa senare om han tillåter, vilket jag förstås inte tror.

Ha det gott kramar Anna 

Lägger in en sång jag verkligen älskar

Kommentarer
Postat av: birgitta

hoppas att fredrik och tuva blev nöjda med friseringen. ha det gott

2009-02-09 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0