Fika på firman

Hej
Sitter på Fredriks jobb har fikat med våran älskade pappa (Fredrik alltså) jag hade köpt munkar och festis det var jättegott. Så nu sitter barnen och ritar och Fredrik går mest runt och mår risigt. vet inte om han håller på att bli sjuk min stackars älskling, jag däremot tar tillfället i akt och bloggar lite. Ska snart krama om honom lite och försöka pigga upp honom. men han har ju det bästa sällskapet redan. Snart ska vi åka hem och då ska jag ta och beställa lite kläder till barnen ur H&M:s katalogen dom har börjat växt ur sina kläder, Tuva växer som bara den likaså Ludwig faktiskt. Ska även kolla in lite andra hemsidor med lite annorlunda barnkläder. Ska kolla runt lite. Åh så kul.

Ha det gott kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0