Förlåt förlåt förlåt


Hej

Jag är väldigt och då menar jag väldigt ledsen för att jag idag glömde skriva om kameratidningar VI fick i samband med MITT benbrott av våra kära kamrater Katrin och Chrille det är väl bara MIN KAMERA och inte FREDRIK eller?
Jag vill verkligen säga förlåt kära chrille för de fina tidningarna, men vi fick väl bara låna dom eller? det trodde jag. Hoppas vår vänsskap kan fortsätta ändå Sexy Smileys. men kaffepannan står på i morgon också Adult Smileys.

Nu kollar barnen på Barda sen börjar Let´s dance. Förra Fredagen satt vi på akuten den här tiden så det är underbart att vara hemma och mysa. Jag kom och tänka på att vi var i Säfsen för två veckor sen och då var det fredag den 13:e och jag klarade mig bra från benbrott då sen veckan efter så år det Fredag den 20:e och jag går och handlar godis på Pickaboo och bryter armen hmm det blev bra konstigt.

Här är vår myskväll



Ha det gott, kramar Anna


Kommentarer
Postat av: katrin

Det är väl ok då.. Klart du fick dom, nog för att han är finsk men han har sina generösa stunder även han! Hoppas resten av familjen vill följa med annars kan du ju höra av dig nu när mannen är i spenderar tagen!! Kramar!

2009-02-27 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0