Gluggen Svensson

Hej

Ikväll så tappade Tuva sin första framtand uppe, så det var hennes femte tand hon tappade. Hon blev så glad och jag lika glad, det är så kul när barnen gör framsteg eller det händer nåt som hon och vi blir så glada över, så som när dom tappar tänder. Hon var så duktig för hon drog ut den själv utan problem, coolingen. Hon är så söt min snuffsa.

Ja idag är det min TV kväll som jag skrivit tidigare, förlossning, förlossning, förlossning ahh så trevligt. Idag var vi och hälsade på Frida i hennes lägenhet som dom totalrenoverar, och Frida det blir faktiskt jättefint med dom mörka tapeterna, sicken inredningsbrud du är. Kanske ska anlita dig nästa gång vi ska renovera.

Det gör fortfarande ont i min stackars arm men jag ska öva mig och ska träffa sjukgymnasten på Fredag och det ska bli spännande och smärtsamt förmodar jag. Det var fruktansvärt i Fredags när dom röntgade min armbåge dom böjde och bände så jag höll på att gå sönder ajj ajj så hemskt det var men jag klarade av det så då blir det nog "piece of cake" på Fredag tror ni inte? Ja nu sitter min älskade son brevid mig och vill tittta på "FLASH" så det är väl hans tur framför datorn.

Tack och hej leverpastej

Min tandlösa gumma, hennes små läppar är helt förstörda som ni ser men hon vill helst inte smörja sig


Ta hand om er, kramar Anna!

Kommentarer
Postat av: Frida

skönt att höra att du tycker det blir fint, du var lite skeptisk där ett tag. Puss!

2009-02-25 @ 22:18:56
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: mimmi

Jag är så glad att det känns bättre igen och att armen läker!Vad fin Tuva är och vilken cooling som drog loss tanden själv!Kramar till er alla!

2009-02-25 @ 22:29:44
Postat av: Maria

Gud vad duktig hon är med sina tänder. Hon har alltid varit modig när det gäller att dra ut dom tänder som har suttit lösa.....Värsta söta gluggen...Kram

2009-02-26 @ 19:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0