Gör mig lycklig nu, gör mig lycklig igen!

Hej alla glada

Jag kan köra bil Jippi, jag är så himla bra och gla. Fredrik var dock livrädd men jag körde som en kung. Vi har lämnat barnen på dagiset sen åkte vi en sväng och vidare till Björsbo och handlade en orchidé, en söt vårkruka som jag ska ha på bordet med en påsklilja, två fina värmeljuslyktor som ser ut som rosor, två varsina fjärilar i tyg på pinne som barnen kan sätta i deras blomkrukor och sist smultronplantsfrön som vi ska så i vår alltså snart för våren är här idag känns så skönt ute. Jag längtar verkligen efter att städa på altan och köpa blommor och pynta vårfint därute. Tycker inte ni våren ska komma nu?

Nu ska vi äta lite lunch sen ska vi packa för att åka till simhallen m. barnen. Men jag kan inte bada, ja för armen går det väl men jag har hormonsvallningar eller mens så det är såå tråkigt jag har kommit på att jag mår inte så bra när jag har mens så kul va? Jag mår sämre är mer deprimerad och det när jag vart dålig första gången så hade jag mens då med och nu fick jag också mens men det beror ju inte på mensen men kanske kan ha en bidragande del i det hela. Jag har ju haft mens i mellan och mått bra. Är det nån av er som är lite mer deppad vid menstration? Vore skönt att höra om det kanske är vanligt. Jag vet att man kan bli lättretlig men kanske inte deppad, ah träd fram och berätta om det finns nån med liknande symptom. Nu ska vi packa men tänkte visa lite bilder tagna med vår fina nya systemkamera som vi unnade oss pga inställd thailandsresa. 

Vårat inköp idag
 

Här kommer en fin bild på min nya orchidé


Visst är bilden fin, jag har fokus på blomman och bakgrunden är suddig coolt va?
Jag ska bli naturfotograf det är så kul att ta fota.  Ser faktiskt ut som en mäster fotograf har varit framme.

Nä nu ska jag ut och övningsköra så se upp nu kommer fartdåren. 

Här kommer en härlig låt


Ha det gott, kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter alla tiders att du kan köra igen! Glad för din skull!!

2009-02-26 @ 17:51:39
Postat av: Maria

Jättefina inköp man längtar ännu mer till våren....

Ska man se upp nu på vägarna ett tag eller....nej jag bara skoja, vad skönt att du kan ta dig någonstans. Krya på digKramar

2009-02-26 @ 19:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0