Ha ha Kalle Anka å jag

Hej

nu kommer jag kanske inte att blogga så mycket för jag har brutit armbågen, ja man kan tro att jag är släkt med kalle anka, olycksdrabbad. det gör så förbaskat ont bara, men denna smärta är att föredra framför den psykiska smärtan. så vad kan jag säga, sitta en fredagkväll på akuten i västerås i 5 timmar. det hände på pickaboo där vi skulle handla godis jag, barnen mimmi och barnen ja då drog tuva lite i mig så jag skulle typ parera så jag inte föll på henne och trasslade in mig i mina egna ben så jag for huvudstupa ner på golvet med armen under mig och attans var ont det gjorde, även mina knän är blåslagna. tänk er där låg man och grina/skrek som en galen valross. sen kom fredrik och hämtade mig och vi åkte upp till sjukan och därifrån vidare med ambulans till västerås, lite väl fjantigt att åka ambulans för en bruten arm men dom tyckte det på familjeläkarna i fagersta. ja som sagt det vart en lång tråkig vänta på akuten, behövde dock ej gipsas för att det är sämre med läkningen när man bryter en armbåge då kan armnbågen fastna i det läge som man gipsat och det är inte bra för framtiden sa dom på ortopedakuten, så det blev en mitella sen som smärtlindring så vart det alvedon och ipren. jag kunde få starkare typ tradolan men det ville jag inte ha för av dom blir man väck i huvut och då har jag hellre ont.

idag kom katrin, chrille och simon över så vi drack kaffe, beställde thaimat och umgicks hade trevligt, barnen lekte och hade jättekul.sen kom mamma och pappa med en jättefin bukett tulpaner och drack kaffe dom med så vi har haft besök hela dan så nu ska jag vila lite, det tycker jag att jag har förtjänat eller vad säger ni?

kan säga att fredrik hjälper mig med typ allt för så fort jag rör armen så gör det så förbaskat ont men det blir till att vila armen en vecka sen ska jag få sjukgymnastik i köping hmm inte så kul, vet bara inte hur jag ska ta mig dit, men det löser sig. ja nu ska jag äta godis och dricka dricka och kolla på melodifestivalen och mysa med familjen. vi ska ha myskväll som vi missade igår jag missade även let´s dance arghh så arg jah blev för det är mitt fredags nöje och typ det näst bästa program efter mina förlossningsprogram, jag får väl kolla in reprisen på söndag.

förresten så blir det bara små bokstäver då det blir väsentligt enklare och det går också snabbare att skriva.

ja nu ska jag vila ha det gott kramar anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med dig!! Tycker så synd om dig och hela jag rös till varje gång du sa aj idag!! Hoppas det snart blir bättre! Kramar!

2009-02-21 @ 17:23:45
Postat av: Frida

Snuffsan, jag tänker på dig! <3

2009-02-21 @ 17:30:19
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: birgitta

tänker på dig! Vila ikväll och krya på dig.

2009-02-21 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0