Jag har tagit rätt beslut

Hej

Nu känns allt så bra angående Thailandsresan. Vi har ju varit i Säfsen kanske inte ungått någon ja iallafall så kom jag på det efter det vår lilla tripp att jag inte vill åka till Thailand. Jag har som sagt haft det superbra så det är inte det och sällskapet har varit toppen MÄN som Tony Erwing brukar säga så var 4 dagar alldeles bra, jag längtade hem och ville hem till hemmets lugna vrå. det är dock trygghet. Vi tar en minisemester i sommar igen istället och då tänkte vi åka till Kolmården och samtidigt hälsa på våra vänner Jenny Holmgren och Fredrik m. barn så det känns mycket bra. Det är lite annorlunda att semestra i Sverige jänte mot Thailand för man kan ju åka hem när man vill och det behöver jag för tillfället känna att jag kan göra om jag måste. Och Thailand står kvar för sjuttsingen. Vad är en resa mot min hälsa? För mig är det nu med lång eftertanke MIN HÄLSA. Ganska enkelt beslut tycker ni inte? 

Japp nog om det, mötet idag var bra alla var så förstående och vi kom fram till att jag ska börja jobba på Måndag nästa vecka och börjar då med 1,5h så det känns faktiskt riktigt bra fast jag imorse var så negativ. Vet faktiskt inte varför jag var så,  kanske det har blivit lite av en bekvämlighet att vara hemma nu när livet börjar ordna upp sig eller också är jag bara rädd som vanligt (denna dumma, helvetes rädsla) för att jag ska hamna i samma bana men å andra sidan så får jag hjälp av min medicin och stöttning av min terapeut så jag har bättre förutsättningar.  Man måste tänka positivt. 

Nu ska vi lägga våra små sötnosar, I kväll så köpte barnen glass från glassbilen och det som var roligt var att på mornarna så är dom väldigt sega och ovilliga att klä på sig men ikväll när glassbilen hägrade så satte dom på sig kläderna i ett huj då var det minsann inga problem. Kanske ska köra med glassbilen varje morgon. Smart idé av en uppfinningsrik morsa.

Ja här kommer en liten film med vår slalomtjej , lite darrig film men ändå så söt hon är


Ha det gott och ta hand om er stora kramar Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

<3

2009-02-16 @ 21:32:55
Postat av: mimmi

Du har så rätt!Thailand finns kvar!

Det viktigaste är att du blir bättre,bra att det känns rätt gumman!kramar i massor från din chumbi!

2009-02-17 @ 09:38:58
Postat av: Maria

Vad härligt det såg ut.....Snö kan verkligen var skönt! Tuva verkligen älskar skidåkningen det var toppen! Ser fram emot att se henne i backen.Bamse Kramar

2009-02-19 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0