Framsteg

Hej

Jag kan skriva med båda händerna nu ha ha vad bra, väntar samtal från ortopedmott. i västerås för att jag vill veta hur mycket jag kan använda armen. jag vill bara komma igång igen. Att jag fått ett litet bakslag är för att jag nog bröt armen enligt typ alla doktorer jag pratat med så nu ska jag bara komma igen.  O, YES JIPPI HURRA, Jag pratade nyss med ortopeden och hon sa att jag kan kasta mitellan åt skogen och att jag kan börja använda armen så mycket jag själv orkar, fattar ni vilken befrielse och framgång detta är för mig så nu ska jag bara kämpa på lite till så är jag snart tillbaka och till råga på allt är det mina älsklingsprogram på tv ikväll Förlossningskliniken och specialförlossningar.
Och sen kan jag skriva med båda händerna så snart kan jag tillbaka till mitt arbete. ha ha just nu känns allt bra, och det ska jag ta vara på precis som du Ullis skrev, puss på er mina älskade systrar och vänner för alla stöttande ord.

Här kommer ett kort på min skadade arm



nu kom Jenny  Fredriks syster och ville tigga lite mat, så nu ska jag gå upp och vara social.

Förresten har ni lagt märke till att jag skriver med stora bokstäver i början på meningarna Så Här Menar Jag.

Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: *Ullis*

Men hu så du skämms. Har gått 1000-tankar i huvudet, har blivit van med att du skriver flera ggr om dagen och nu har jag väntat på ett livstecken i flera dagar!! :O/ Men men nu kan jag andas ut, ni är kvar, hihi :O) BRA att du tog åt dig av vad jag skrev, då ska jag peppa dig fler ggr. Ha en riktigt gooo kväll och njut av den härligt braiga meddelandet från ortopeden... kram kram Ullsan

2009-02-25 @ 15:32:23
Postat av: birgitta

vad härligt

2009-02-25 @ 17:49:34
Postat av: Jenny

Skönt att du är tillbaka!!!!!!!

Kram på dig

2009-02-25 @ 20:36:40
Postat av: katrin

Va härligt att höra att det är bättre och vag kul att läsa din blogg igen! Har tittat och tittat på datorn men inget nytt skrivet, blivit orolig och funderat... Och nu skriver du igen!! kram!!

2009-02-25 @ 20:45:43
Postat av: Elliot & Hugo

Vi tycker synd om dig att du brutit din arm, vi kommer och tittar på den när vi blivit friska. puss & kram (jag har skrivt precis som Elle ville att det skulle stå, det var viktigt)

2009-02-26 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0