Jag vill inte

Hej

Idag ska jag ha avstämningsmöte med min terapeut, min chef, en person från personal på Seco och en från försäkringskassan inge kul. Jag måste börja jobba så på Torsdag är det min sista dag som sjukskriven, och det känns inte bra. Det som är konstigt att det enda jag ville när det var som värst var att få min vardag tillbaka och vara tillbaka på jobbet men nu när det börjar närma sig så skriker jag inombords att jag inte är redo, jag vill helt enkelt inte ännu. Jag vill känna mig redo på nåt vis men jag vet inte vad igentligen. Allt känns så plötsligt med att börja jobba men å andra sidan så är det nog bra att komma igång med det vardagliga. Och jag börjar nog med 2 timmar om dan så det är ju verkligen en mjukstart. Jag får förbereda mig ordentligt jag har så förstående arbetskamrater så det kommer att gå bra. Ja det börjar att dra ihop sig så jag ska klä på mig och åka. Men nu kom jag på att jag måste berätta om min snok och påhälsningen den fick för en vecka sen men nu med alsolgelen så har den avlägsnatsig så nu är min näsa fin och len igen.

Vill bara säga till er som har saknat mitt bloggande när jag var borta att det är så kul att känna att ni saknar den för det gör att jag vill skriva mer, och jag kan säga att jag saknat min blogg också och det är skönt att vara hemma igen.

Kram på er mina bloggläsare och ta hand om er/ Anna

Kommentarer
Postat av: Wera

Hej, Du ska inte vara orolig det kommer att lösa sig på jobbet vi saknar dig.. och allt kommer att bli bra bara du tar det i din egen takt och vågar säga stop.. kram på dig.

2009-02-16 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0