Nintendo DS

Hej!
Min son är helt galen i nintendo DS vet inte riktigt hur jag ska få honom att sluta spela men han har varit sjuk så därför har han fått spela lite extra mycket, vilket jag ångrar lite nu. Men det är ju bara att ta tag i det och låta han skrika ett tag så går det över efter sisådär 400 år. eller 200 år om man är extra pedagogisk.

Kul föresten att ni kommenterar och visst syster Birgitta är det bra att vi källsorterar men det har ju ni varit duktiga att göra i många år va? Så vi ska göra detsamma.

Idag så har det varit lite sisädär med mig själv faktiskt, tänker så in i vassen mycket på allt möjligt konstigt.
Fast min terapeut säger att det är inte konstigt och att man får tänka på allt man vill, men jag önskar att jag hade lite mindre tankar. Förresten så pratade jag och min terapeut om mitt inlägg om psykisk eller fysisk sjukdom och hon sa nåt otroligt bra, det fysiska och det psykiska går hand i hand ganska så ofta för om man är fysiskt sjuk ex cancer och man inte vet utgången så mår man ju inte alls bra psykiskt och om man mår dåligt psykiskt följer ofta nåt fysiskt med också, för man kan faktiskt ha ont fysiskt med. Så det ena utesluter inte det andra tråkigt nog, hoppas ni förstår min förklaring.

Ja nog talat om det, ikväll är det Prison Break så det ska jag och min älskling titta på och vi ska gosa tillsammans bara han och jag och det är så härligt, åh jag älskar honom så himla mycket.

Barnen ska få vara hemma med mig imorron och det är så härligt att han dom hemma jag mår bättre och blir gladare än att sitta ensam och inte göra nåt. Dagiset är underbemannat så jag tänkte att eftersom jag ändå är hemma så kan jag underlätta för dom och ha barnen hemma. Så nu ska dom få lägga sig i vår säng och kolla på en film, visst man kan tycka att barnen ska ha rutiner men hela vår vardag är upp och ner nu och det kommer att återgå till det normala inom en snar framtid så varför inte utnyttja tiden som vi har nu och få till kvalitetstid med varann! Det tycker jag är toppen iallafall.

Om ni tittar på dom så förstår ni vilket underbart sällskap jag kommer att ha imorron



Ta hand om er,  tusen pussar Anna

Kommentarer
Postat av: katrin

Jag är imponerad Anna!!

2009-02-02 @ 21:05:01
Postat av: sthlmBEAT girlzz [M A L I N]

du skriver otroligt bra! man kan inte riktigt sluta läsa...

2009-02-02 @ 21:14:07
URL: http://sthlmbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0