Ny Fredag, nya tag

Hej

Åh nu har det gått en vecka sen jag bröt armen och jag är gladare nu. Idag ska jag och barnen och mimmi och barnen göra ett nytt försök på pickaboo och handla godis utan armbrott. Jag sa till mimmi att vi får lov att hålla i varann så inte olyckan är framme för hennes del eller min eller barnens, usch det vill vi inte vara med om.

Nu ska jag säga till alla er som klagar på för full soptunna, att man inte får igen locket för man har för mycket sopor.
Då ska jag bara säga att sätt igång att sopsortera, sen jag började sopsortera så är inte den ens full typ 2/3 delar av soptunnan är full. Men nu kanske alla som läser min blogg sopsorterar flitigt så då vet ni att man inte behöver ha överfull tunna. Mycket bra ur miljösynpunkt. 

Tänkte faktiskt städa lite nu,försiktigt. Hänga lite tvätt och städa undan i köket, sen ska vi göra iordning oss och gå ut i det fina vädret en stund.
 
Jag har funderat på vad man ska behöva göra för att få lite fina presenter, jag har fått en fin ros av min kära syster Maria och en jättefin orchidé av min jobbarkompisar när allt hände i början. Sen nu när jag bröt armen så kom min kära mor och far med en bukett tulpaner men jag undrar var alla "krya på dig" presenter är. Hallå räcker det inte med att genomgå en livskris plus att bryta armen. Man får väl hoppas att nån köper blommor på min begravning om 70 år.

Om det är nån som känner för att köpa nåt så är jag hemma i stort sett hela dan så när som på 1- 1,5 h då jag ska till sjukgymnasten och det är vid 14.30 men då är mor och far här så ni kan ju komma ändå för kaffepannan står på under hela dan, välkomna.

En som vet hur man beter sig är då iallafall Ella, Fredriks faster som kom förbi med en jättefin blomma, hon är då alltid så omtänksam, Tusen Tack kära Ella och Malte.

Blomman jag fick av Ella, fin va?


Här vill jag visa mitt stora brännsår jag fick efter lilla olyckan igår
 

Plasten liksom brände fast på låret, uffa fi fan vilka smärtor, ni kan ju tänka på det också.

Här kommer många kärlekskramar till min bloggänglar
Naughty Smileys
/ Anna

Kommentarer
Postat av: katrin

Vissa saker du får är ju inte ens värda att nämna.. Tror du chrille är glad nu?!

2009-02-27 @ 15:22:13
Postat av: Frida

hjärtar dig!

2009-02-27 @ 16:44:13
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0