Ombytta roller

Hej

Nu på morgonen är det ombytta roller här hemma, Fredrik fixar frukosten och jag har fixat brasan. Jag har tröttnat på att fixa frukost jag gör det ju varenda morgon i veckorna ja det är ju klart jag fixar ju brasan också men det är faktiskt roligare förutom vedhämtningen det får han gärna stå för. Idag ska vi städa vår stora garderob om vi orkar annars tänkte jag faktiskt att vi kan gå ut en stund och bygga en snögubbe eller nåt kul, jag tror att barnen uppskattar snögubbsbyggandet mer än garderobsstädning. Va tror ni? men innan vi går ut tror jag vi ska ligga framför TV en stund och bara mysa och elda så vi får upp värmen i stugan, det är lite chilli här inne nu. Nä nu är det frukost så nu måste jag springa upp.

Ha det gott, kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0