Simmis!

Hej!

Snart kommer Hanna m. Ivar och Stella och hälsar, barnen är hemma från dagis så det blir roligare för dom när vi får sällskap.  Sen ska vi sticka till "simmis" och bada och barnen blev överlyckliga för det. Tuva frågade om vi skulle ha med oss fika bullar och sånt, hon är så go, hon älskar bokstavligen bullar och kakor och sånt gott. det blir liksom halva grejen att ha med sig fika då myser hon extra mycket. Min lilla plutta. Sen sa jag att vi kan köpa strips där i simhallen och då sa hon direkt: "Ja mamma vi måste nog köpa en stor och en liten tallrik för jag äter ju ganska mycket det vet du ju eller hur?!" Ja ni hör väl hur go hon är.

Jag hinner inte skriva någe mer just nu, skriver mer senare

Ha det gott, kramar Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

ha så roligt i simhallen.

2009-02-06 @ 10:36:06
Postat av: Hanna

Tack för idag Anna ! Ivar hade jätte roligt och jag hade också trevligt. Vi får träffas någon gång i veckan nu så länge du är hemma och orkar så klart. Dels är det kul för barnen men även för mig som tycker det är skönt med lite vuxen sällskap ibland. Barnen verkar ju trivas lika bra ihop som vi gör så det underlättar ju också. Ha det bra så hörs vi nästa veckan ! Kram kram

2009-02-06 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0