Städ och mysdag!

Hej

Nu har vi ätit frukost och dagens aktiviteter ska börja, vi ska nämligen städa och ta hand om tvätt jag och mina älsklingar.
Jag ska få dom att städa deras rum hmm det kommer att bli svårt men dom måste lära sig. Jag kan faktiskt säga att jag har skämt bort dom lite väl mycket vad gäller städning. Jag har även massa tvätt att vika och det känns blää. Jag har ansökt om en tvättfri vecka av min man men han har inte riktigt svarat, känns som han förhalar det hela.  Har ni några tips på hur man slipper tvätta för jag gillar det verkligen inte men det är ett ont måste.

Sen ska vi åka och handla godis på Pickaboo m. Mimmi och barnen sen tänkte jag att vi skulle äta Memma m. grädde och socker, mums. Ja det ska bli mysigt att umgås med min chumbi och ungarna leker så bra ihop.
Barnen sitter och kollar på Hemska Henry och äter frukost med det går lite trögt för dom. Ludde äter smörgås med kaviar, messmör och ost på, ja han kan han. Ja nu finns det ingen återvändo nu måste jag börja städa och tvätta.

Lägger upp ett kort på min lillgris.


Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: birgitta

lär dom i tid och städa, annars är det försent. jag har gjort det misstaget,tyvärr! Men jag har lärt Anders tvätta istället, bra va?

2009-02-20 @ 13:13:52
Postat av: Marina

skulle ba säga tjipp o att jag hittat hit..hörde om din stackars arm inge kul juh! kram marina

2009-02-20 @ 21:30:53
URL: http://marrebus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman!Tämker på dig!!!!Hoppas allt går bra nu!Kram på dig!

2009-02-20 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0