Stressad nää!

Hej

Jag har knappt tid för att blogga men jag måste. Idag köpte vi skidor och pjäxor till Tuva och en hjälm till mig så det blev kanon för alla utom plånboken ja ja. Jag skyddar iallafall min extremt speciella hjärna för jag måste ju ha den för att tänka massa tankar, visst?! Ja sen inhandlade vi varsina vantar åt barnen, så nu är dom fit for fight så att säga. De blir kanon i backen. Vi måste börja packa vi har inte packat ner en pinal och kl 20.00 är det mitt favoritprogram Förlossningsakuten följt av specialförlossningar ahh 2 timmar med förlossningar och söta bäbisar. Hur fantastiskt är inte det så säg. Barnen ska vara isäng innan det och det fattar jag inte hur det ska sluta. Ja ja ute i sista stund, t.o.m Jenny och Henke är före oss och det är upprörande.

Idag åt jag förresten mammas goda köttfärssås och spagetti åh så gott det var sen, kom min syster Cina på besök hem till mor och far och fikade lite och busade upp barnen till bristningsgränsen ja det är härligt.

Kom just på att jag måste sy Luddes overall, banden man har under skon är sönder så jag har köpt nytt sånt band så det ska jag också sy, allvarligt jag kommer att få vara uppe till 5 imorronbitti.

Ja nu måste jag sluta ska bara lägga upp 2 bilder

Snygg hjälm va? Nu blir man het värre! eller snabb


Sen vill jag bara fresta alla som är godissugna med godiset vi inhandlade idag. Smarrigt va?


Ha det gott nu ska jag packa, Kram anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0