Tack till alla underbara människor i mitt liv

Hej

Jag vill skriva ett inlägg om alla er som finns i mitt liv. Jag är så tacksam och glad att ni bryr er om mig, ringer, hälsar på och läser min blogg. Man märker ganska snabbt vilka som är ens vänner när en s.k livskris uppenbarar sig, dom som finns där i vått och torrt. De familjemedlemmar och vänner som tar sig tid och är engagerad för sina nära och kära. Dom som helt osjälviskt bara finns där, bara ringer snabbt och frågar hur det är, dessa människor som ger av sin kärlek och omtanke. Tack alla ni för att ni finns. 

Sen vill jag tacka mina kära arbetskamrater för er förståelse och er omtanke. Jag kommer och hälsar på er idag och följer med på kvartalsmötet. Vi ses då.

Blomman trivs jättebra 

Orchideén  jag fick av mina arbetskamrater. Tusen tack!

Ta hand om er, tusen pussar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0