Till Frida

Detta inlägg är till Frida. Tack för all hjälp med min blogg det har varit jättekul och jag har lärt mig mycket om bloggvärlden.
Sen har det varit skönt att komma upp till dig och hålla på med min blogg då har jag fått annat att tänka på, du har lättat upp mig med att bara vara dig själv, du är så underbar. Jag är jätteglad att du finns och att du stöttar mig och jag hoppas att du alltid finns där för mig såsom jag alltid kommer finnas för dig. Kommer du ihåg förresten när du kanske var 10 år och du sov över hos mig på ringvägen, när du stod och sjöng för full hals Emilias "I´m a big big girl" Du var sååå söt när du stod där och rullade ögonen och hade jordens härligaste minspel. Du försökte se stor och cool ut men du var liten och söt. Jag älskar dig lillskruttan.

Nu vill jag lägga in ett inlägg från Fridas blogg som var till mig, gå in och kika på Fridas blogg http://givemefuel.blogg.se hon skriver mycket roligt om livet som stans snyggaste singel.

Visst är hon en pingla?!


Här är inlägget:
Och nu till min käre moster Anna. hon har startat en jättebra blogg, som jag tycker att ni ska läsa, så kika i på den här adressen: http://tulumamman.blogg.se/. och Anna, låten här nedanför är till dig. Du är stark och du klarar allt kom ihåg det. Jag älskar dig, och tack för att du finns i mitt liv, när jag har haft det jobbigt så har du funnits där för mig, och sagt många kloka ord. så nu är det min tur att finnas där för dig. så lyssna på låten. 

 



Sen kanske du kan öva vidare eller bara minnas tillbaka
Ta hand om dig!


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för dom fina orden <3 haha, ja, jag kommer ihåg allt, dom kvällarna va mysiga! Puss

2009-02-08 @ 22:35:14
URL: http://givemefuel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0