Trött i huvudet!!!

Hej
Blää i dag har vi som jag skrivit tidigare varit ute mest hela dan och på det snöskottning så det räcker och blir över. Så därför har vi inte pratat så fasligt mycket med varandra jag och Fredrik, vi har ju mest flåsat ikapp. Och när vi väl suttit i bilen så sitter kidsen bakom och Tuva är extra nyfiken, hon vill veta allt. Men vi anser eller jag vill inte att hon ska veta allt heller alltså om mig. Hon ska leva lycklig och ovetande om min s.k sjukdom. Allt dom små grynen behöver är kärlek, glädje och ett stort självförtroende inför livet. Det sistnämda vill jag att dom verkligen ska få, kärlek och glädje får dom automatiskt. Ja tillbaka till mitt trötta huvud, Jag tänker hela tiden på allt möjligt jag är även rädd och det är inte roligt. Jag vill bara känna mig normal igen inte trötta ut min lilla knopp med massa onödiga,onyttiga tankar. Kan nån bara komma med ett supertips om hur man kopplar bort hjärnan ett tag? Visst det sägs ju att alkohol är ångestdämpande och visst man blir ju gladare men just nu NÄÄÄ. Mer ångest vill jag inte dra på mig men jag vill ju bli gladare, men det kommer snart bara jag väntar tills min medicin ger full efffekt. Men har ni tänkt på att alkohol kan bedöva, alltså smärta, men jag kan säga att när jag förut drack alkohol och efter ett glas vin så kände jag att min näsa liksom domnade bort men bara för ett tag sen blev det bättre men till saken hör att jag har ett krig pågående i mitt fejs, finska vinterkriget. Inget ont om våra vänner i Finland alltså jag pratar om acne. Jag har en stor acne på näsan alldeles röd och ont gör den också så där kan ju faktiskt alkoholen hjälpa. Ha ha nä kanske bättre om jag använder nått bedövningsgelé om jag ska bedöva snoken. Nu låter det sååå deprimerande och tråkigt och så är det ju inte fast jag tänker mycket. Jag har ju mina familjer  först min familj sen Eriksson,Vennsten, Backström,Bragesjö, Svensson, Holmedahl sen alla mina vänner som finns för mig. Så som ni ser så har jag det väldigt bra igentligen helt fantastiskt. Puss på er alla.


Här spelar dom något kul på bolibompawebben och käkar popcorn. När jag kom inte så skrattade dom så hjärtligt och Ludde på en gång: Mamma, Mamma kolla här då sen satt ner ansiktet i popcornsskålen och skrattade ännu mer.






Ha det gott, kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

nu har jag presenterat din blogg min blogg :) så gå in och kika. Pusspuss

2009-02-08 @ 18:20:16
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Jenny Svensson

Tack Anna för att du så generöst delar med dig av dina innersta tankar. Du är en av de starkaste och modigaste människorna jag känner. Jag är såååå glad att du finns i vår familj. Lyssna till ditt hjärta Anna...

2009-02-08 @ 20:28:48
Postat av: birgitta

idag verkar ludde vara på riktigt bushumör.

2009-02-08 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0