Trötter

Hej

Nu sover nog dom flesta och snart ska vi ta in på knoppegården. Nu äntligen har vi packat färdigt säkert alldeles för mycket men ja ja. Det ska faktiskt bli kul att åka bort och för första gången på väldigt länge kan jag se fram emot nåt kul och faktiskt längta och den känslan har jag saknat väldigt mycket. Idag har det faktiskt varit en bra dag, kul. Det var mysigt att hälsa på mor och far och jag kände mig avslappnad. Skönt skönt. Nu ska Fredrik in och duscha men jag väntar till i morgon med att bli ren och fin. Haa, jag tog en nål idag hemma hos mamma och pappa och punkterade min finne, och ja det kom inte så mycket var men den vart mindre fast snoken blev desto rödare. Så jag gav nyss på den en dust till och då kom mycket var, fast det kanske inte är så konstigt ,med tanke på att jag varit där och petat med nål. Kanske skulle var på bra på operationsbordet? Jag som kirurg alltså, inte ligga där själv eller det förstås kanske kan ändra lite typ lägga till ett par sjysta rattar vad tror ni?! Ja nu får jag hoppas att det inte är nån som sitter och äter eller ska snart intaga en delikat lunch/middag efter mitt snuskprat om min finne. Tänk bara på er goda mat istället och ät vidare.

Japp nu är det dax att nana, sov gott mina vänner skriver imorgon bitti igen men sen blir det semester från bloggen tills på Söndag, blää och usch så tråkigt, jag kommer verkligen sakna min blogg och alla era härliga och stöttande kommentarer. Men jag kommer ha desto mer att skriva och berätta när jag kommer hem på Söndag.

God natt alla änglar som läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: Katrin

Hoppas ni får en härlig tripp! Glöm inte bort att liftarna kan vara farliga... Ha det super!! Kram!

2009-02-12 @ 08:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0