Tuvas dansuppvisning

Hej

Nu har vi kommit hem från Tuvas dansuppvisning och den var jätteenkel men så himla kul för barnen. Tänk att barn nöjer sig med så lite (ibland). Dom dansade bara lite grann till 2 låtar men skrattade desto mer. Över till min acne mitt på näsan, den ger inte med sig den snarare växer så har ni nå tips? OBS jag klämmer inget på den så jag gör alltså inte det värre. Katrin min kära vän eller finnexpert kanske har nån specialkur.

Ja förresten så tonade jag mitt hår igår och jag vart så fin sen tog jag även och plockade och färgade ögonbrynen snyggt värre. Nu är det om tornados på TV och ärligt talat så pågår en tornade här hemma med. Nintendoligan bestående av Tuva Mario Svensson och Ludwig Luigi Svensson. Tornados mäts i en skala från F1 till F5 och här hemma är det en klar F5.

Ett kort på nintendoligan


Nu kommer chocken, kolla in min finne + hakan. Kortet är taget på långt håll så den syns inte lika bra som det syns i verkligen. Tuva kallar den även vårtan så japp de sägs ju att barn är ärliga. Måste dom vara det?



Ha det gott kramar Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

nejdu stumpan, jag ska inte gå och bli nån veterinär inte. hellere barnmorska siddu. nu sitter jag och kollar på polisutbildningar, frågan är bara om man skulle klara av de fysiska testen.. Puss

2009-02-10 @ 19:32:00
URL: http://givemefuel.blogg.se/
Postat av: Jenny Svensson

Anna du är vackrare än någonsin, men du... håret, färgen, ögonbrynen är allt detta för Säfsen? I så fall behöver nog vi andra lägga på en rem imorgon.

2009-02-10 @ 19:58:27
Postat av: Lillemor

Fint det vart i håret. :) och du finnen du har är faktiskt inte så stor. hehe

2009-02-10 @ 20:44:04
URL: http://lillemoredler.blogg.se/
Postat av: katrin

Med eller utan finnar så ser du strålande ut!! Men visst vet jag något bra för finnar!! alsolgel, torkar ut dom fort!

2009-02-10 @ 22:08:22
Postat av: söstra i baggå

men inte ser man väl denna där hehehe du är ju så vacker ändå.puss puss love y

2009-02-11 @ 07:13:51
Postat av: birgitta

det fanns ju en till i nintendoligan eller????????

ja du är snygg, men utan dina "invandrare" är du snyggare puss

2009-02-11 @ 18:10:38
Postat av: mimmi

Anna du är supersnygg!Fräsch frilla o färg!puss på dig gumman!

2009-02-11 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0