Usch busch kalla dusch!!!

Hej

Jag min fårskalle glömde nämna några små och stora händelser i mitt tidigare inlägg

Nr 1: Jag och Jenny gav faktiskt också en fin alla hjärtans dag present till våra män i våra liv bestående av ett fint litet värmeljus och två kalla glas med Auchen Toshen (whiskey) på en sten med ett vitt tjockt täcke av gnistrande kall snö ute i den kalla vinterkvällen och vi tror de värmde deras frusna kroppar med tanke på att vi skickade ut dom och dom skulle leta upp presenten men när dom fick syn på ljuset sa dom bara: Va fan har holländarna tänt ett ljus på stenen ja och sen blev dom stående där tills Jenny tittade ut genom dörren och sa leta runt lite men då hade deras manliga kroppar redan frusit till så whiskyn kom till sin rätt. Haa där ser ni vilka ömsinta unga kvinnor jag och Jenny är. Det är den stora händelse.

Nr 2: Fredrik och Henke fick inge varmvatten i Fredags när vi hade duschat jag och Jenny. Åhh så fruktansvärt det måste varit för dom små liven. Dom har ju faktiskt oss att värma sig hos, Japp det var den lilla, mini händelsen. KARLAR!

Ja vill bara berätta att vi faktiskt är på en resturang just i detta nu, Tuva och Ludwig äger nämligen en resturang och deras hygienregler är något utöver det vanliga för Tuva går nämligen med en bit papper och tvättar våra händer och ansikten för att det måste vara rent innan vi ska äta deras låtsasmat. Så dom kanske har startat en ny trend runt om i resturangvärlden genom att anställa s.k tvättare/tvätterskor. Vad tror ni om idén?

Dom syns knapp men dom står och dricker sin alla hjärtans dag present.


Ja nu ska vi titta på TV en stund så ha det gott kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0